20 kwietnia 2013

Siemsoonek :3
 Jak mogliście ostatnio zauważyć powoli zaczynam ogarniać mojego bloga i nieco go "ulepszać".
Zawitała do nas pewna mała rybka. Na razie jest samotna, ale juz niedługo będzie miała więcej przyjaciół ;)
 Dzisiaj nie robiłam nic, co mogło by was bardzo zainteresować. Po tym jak wstałam ok 12 ( no bo kiedyś trzeba odespać cały tydzień ) - zabrałam się za sprzątanie.
 Już niedługo planuję dodać post z jakimś outfitem.

Chciałabym was prosić o propozycje imienia dla naszej rybki :>

Zapraszam na mój profil na Allani

Cherry ;3



7 komentarzy:

  1. mmmm buty *_* Obserwuję i liczę na rewanż! eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ślicznie tu! :)
    A rybka hmmmm ... może nemo! :D


    obserwuję i zapraszam do mnie : www.twoofriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka rybka ^^

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. a rybka może Speedy :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybka ,może lily ? :D

    Obserwuje i licze na rewanż ! :D



    Http://Lamyporady.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a może ciasteczkowy potwór albo stefan?

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe ładne buciki :D
    fajny blog :D

    Oczywiście obserwuje i liczę również na obserwację :) http://xxturnmeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń