11 czerwca 2013

Hej :))
 Jak wiecie zbiliżaja się wakacje. Niedawno robiłam mały przegląd mojej szafy. I co ? Właśnie nic. Połowa ubrań, które tam znalazłam była za mała, niektóre nie nadawały sie w ogóle do chodzenia.
Czas więc na wakacyjne zakupy. W tym roku oprócz teadycyjnych sklepów skorzystam też ze sklepów internetowych. Najbardziej przypadły mi do gustu ubrania ze stron romwe i shenside, dlatego też w najbliższym czasie kilka ich zamówię ;))
 Właściwie nie mam juz nic więcej do napisania. Starałam się zrobić dla was jakiś zestaw, ale pomsłów brak. Ostatnio w ogóle żyję juz wakacjami, chociaż w szkole nadal nauka, sprawdziany, kartkówki.
W lipcu posty nie będą pojawiały się, ponieważ wyjeżdżam na wczasy, ale obiecuję, że w sierpniu to naprawię.
To tyle, życzę miłego dnia i do nastepnego postu ! ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz