27 czerwca 2013

Znowu co innego..

Heejoo ;3
 Chciałam wam podziękować za duże (jak dla mnie) zainteresowanie ostatnim postem. Widzę, że polubiliście moją Malwinkę i myślę, że z wzajemnością.
Ale teraz przejdźmy do konkretów. W dzisiejszym poscie znowu rzecz inna od planowanej (dlatego, że ostatnio warunki pogodowe mało sprzyjają temu co chcę zrobić).Przedstawię kilka moich zestawów ze strony allani a wy wybieracie, który ładniejszy :)

Zestaw nr 1.



nr 2.



nr 3.



nr 4.



Postaram się aby w nastepnym poście nareszcie zrealizować plan.
Zapraszam do oceniania pozostałych zestawów na moim profilu allani

Ps. Biorę udział w konkursie na nagłówek bloga od Zuuzu



5 komentarzy:

  1. 3.♥
    OBSERWUJE !:)
    http://keepcalmandsmile-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zestawy!

    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ.

    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zrobisz coś dla mnie? zależy mi na skomentowaniu mojego najnowszego posta i zasubskrybowania mnie w youtube poprzez filmik który właśnie dodałam na bloga.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. numer 3 jest fajny

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | skomentujesz i klikniesz banner sheinside? pliss ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że te stylizacje są naprawdę świetne, a najbardziej spodobała mi się druga pięknie dobrany naszyjnik, sama też lubię robić zestawy tylko wykorzystuję do tego kreator na domodi.pl

    OdpowiedzUsuń