30 czerwca 2013

Lakieeery :D

Witam :>
 Wreszcie wakacje ! (Oczywiście muszę was o tym poinformować bo przecież nie wiecie ;) )
Tak jakoś jeszcze w to nie wierzę i cały czas wydaje mi się, że jutro znowu trzeba iśc od szkoły a to, że są wakacje uświadomię sobie dopiero kilka dni przed ich końcem ;/
 No ale właśnie ze względu na to, że mamy wolne od szkoły zaprezentuję wam kolekcję moich lakierów do paznokci :) Niestety w ciągu roku szkolnego używanie ich (nawet bezbarwnych) jest całkiem zabronione (pewnego razu, gdy moja koleżanka przyszła do szkoły z paznokciami pomalowanymi na jasny róż, pani kazała zmywać jej to w jakikolwiek sposób <no bo raczej zmywacza nikt ze sobą do szkoły nie nosi>, wiec ona zaczęła zdrapywać to nożyczkami).

Tutaj jest pięć moich ulubionych i najczęściej używanych przeze mnie :


1. AVON - kolor niewiadomo jaki bo nie pisze XD -12ml
2. VIPERA COSMETICS Bambini - Pastelowy fiolet (nr 39)- prawdopodobnie 4,5ml (z niego jestem      najbardziej zadowolona )
3. Classics - koralowy  (nr 173) - 5ml
4-5.  Miss Selene- kolor nr 205 (granatowy) i 218 (żółty) - 5ml

 Ponieważ są wakacje jutro (i codziennie do niedzieli <7.06.13>) także powiniem pojawić sie post.
Później wyjeżdżam na wczasy 2 tygodznie potem może jeszcze na tydzień to babci, a we wszystkich tych miejscach słabo z internetem, dlatego niestety troszkę mnie nie będzie. Wszystko nadrobię w sierpniu ! ;D

Byłam dziś na spacerze i zrobiłam duuużo zdjęć, więc możecie sie spodziewać jutro posta z nimi ;))

Ps. Zapraszam na :


3 komentarze:

  1. fajne kolorki ;p
    współczuje, że masz tak w szkole... ja malowałam na granatowo i nikt sie nie czepiał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. ;<
      Ale jakoś trzeba to przeżyć ;)

      Usuń
  2. Fajne kolory :)

    marr-marri.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń